Strona główna Linki Co nowego | |||
|
Hrubieszowska Kolej Dojazdowa | |
Ogólne Rozkład Historia Linia Galeria Rozkłady archiwalne Tabor Klimaty | Przebieg linii Strzyżów Hrubieszowski Stacja końcowa. Na stacji zbudowano budynek stacyjny wraz z pomieszczeniami nastawni dysponującej. Znajdowały się tutaj również magazyny. Na stacji rozpoczynała się bocznica Cukrowni Strzyżów. Dziekanów Stacja węzłowa gdzie spotykały się tory z miejscowości Matcze, Strzyżowa Hrubieszowskiego i Gozdowa. Hrubieszów Wąsk. Ważna stacja całej sieci. Zbudowano tu okazały budynek stacyjny, wieżę ciśnień, magazyny, rampy. Wjazdu na stację strzegły semafory wjazdowe. Gozdów Stacja węzłowa gdzie spotykały się tory z miejscowości Uchanie, Dziekanowa i Łaszczowa. Zbudowano tu budynek dworca, wieżę ciśnień, parowozownię i warsztaty. Wjazdu na stację strzegły semafory. Uchanie Stacja końcowa z placem ładunkowym. Werbkowice Wąsk. Duża stacja styczna z koleją normalnotorową. Zbudowano tu dużą halę parowozowni i warsztatów, budynek dworca i budynki biurowe, rampy boczne i czołowe, nastawnię wykonawczą, budynek rewidenta. Wjazdu na stację strzegły semafory. Tuż obok stacji istniało jedyne w Polsce jednopoziomowe skrzyżowanie torów wąskich (750 mm), normalnych (1435 mm) i szerokich (1520 mm). Łaszczów Stacja węzłowa gdzie spotykały się tory z Wożuczyna, Bykowa, Witkowa i Gozdowa. Na stacji wzniesiono wieżę ciśnień i stację pomp, budynek magazynu, most nad rzeką Huczwą. Istniał tutaj także trójkąt do obracania parowozów. Witków Stacja końcowa. Wzniesiono tutaj budynek dworcowy z nastawnią dysponującą. Na stacji rozpoczynała się bocznica do elewatora. Wożuczyn Stacja końcowa. Byków Stacja końcowa. |
Copyright © 1999-2009 Krzysztof Zientara