|
Tx1112 podczas jazdy próbnej na dzisiejszym przystanku OKL
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Tx1112 podczas jazdy próbnej na moście na rzece Sokołda
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Tx1112 podczas jazdy próbnej na terenie dawnej składnicy w Kopnej Górze
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Tx1112 podczas jazdy próbnej przed przejazdem przez drogę Białystok - Krynki
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Tx1112 podczas jazdy próbnej na mijance niedaleko miejscowości Talkowszczyzna
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Tx1112 podczas jazdy próbnej wjeżdża na most na rzece Supraśl nieopodal miejscowości Królowe Stojło
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Tx1112 podczas jazdy próbnej przed przejazdem przez drogę z Walił do Królowego Stojła
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Tx1112 podczas jazdy próbnej oczekuje na odjazd do Czarnej Białostockiej w Waliłach
5 października 1990
Fot. © Jacek Wardęcki
|
|
Wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
25 lipca 2004
|
|
Wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
25 lipca 2004
|
|
Most na rzece Sokołda nieopodal miejscowości Międzyrzecze
25 lipca 2004
|
|
Most na rzece Sokołda nieopodal miejscowości Międzyrzecze
25 lipca 2004
|
|
Torowisko w pobliżu mostu na rzece Sokołdzie
25 lipca 2004
|
|
Torowisko w pobliżu mostu na rzece Sokołdzie
25 lipca 2004
|
|
Słupek wskazujący 18 km torowiska od Czarnej Białostockiej
25 lipca 2004
|
|
Zaasfaltowany przejazd na drodze Sokołda - Kamionka koło Sokołdy
25 lipca 2004
|
|
Wagon platforma, w tle hala lokomotywowni w Czarnej Białostockiej
23 lipca 2005
|
|
Hala lokomotywowni w Czarnej Białostockiej
23 lipca 2005
|
|
Skład pociągu technicznego w Czarnej Białostockiej
23 lipca 2005
|
|
Skład pociągu technicznego w Czarnej Białostockiej
23 lipca 2005
|
|
Skład pociągu technicznego w Czarnej Białostockiej
23 lipca 2005
|
|
Pociąg techniczny wjeżdża na wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
23 lipca 2005
|
|
Manewry Wls40 nieopodal lokomotywowni
20 sierpnia 2005
|
|
Pociąg techniczny wjeżdża na wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
20 sierpnia 2005
|
|
Wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
20 sierpnia 2005
|
|
Manewry na przystanku Czarna Białostocka Miasto
20 sierpnia 2005
|
|
Wls40 manewruje na terenie lokomotywowni
20 sierpnia 2005
|
|
Wls40 na terenie lokomotywowni
20 sierpnia 2005
|
|
Wls40 nieopodal lokomotywowni w oczekiwaniu na odjazd pierwszego pociągu, który wjedzie na leśny odcinek szlaku
26 listopada 2005
|
|
Wls40 przy peronie na przystanku Czarna Białostocka OTL
26 listopada 2005
|
|
Wls40 wjeżdża na wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
26 listopada 2005
|
|
Wjazd pociągu na mijankę Czarna Białostocka Miasto
26 listopada 2005
|
|
Przejazd pociągu technicznego przez drogę krajową nr 19
26 listopada 2005
|
|
Pociąg w km 7.500
26 listopada 2005
|
|
Pociąg w km 7.500
26 listopada 2005
|
|
Odjazd pociągu do Czarnej Białostockiej
26 listopada 2005
|
|
Leśny odcinek szlaku
26 listopada 2005
|
|
Jeden z leśnych przejazdów (km 4.000)
26 listopada 2005
|
|
Odbudowany przejazd przez drogę krajową nr 19 w Czarnej Białostockiej
26 listopada 2005
|
|
Wls40 na mijance Czarna Białostocka Miasto
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny w drodze do końca udrożnionego szlaku
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny w drodze do końca udrożnionego szlaku
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny w drodze do końca udrożnionego szlaku
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny w drodze do końca udrożnionego szlaku
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny w drodze do końca udrożnionego szlaku
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny wracając do OKLu zbliża się do wiaduktu nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny wracając do OKLu zbliża się do wiaduktu nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg techniczny wracając do OKLu wjeżdża na wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka
17 czerwca 2006
|
|
Pociąg specjalny do Czeremchowej Tryby chwilę przed odjazdem
29 lipca 2006
|
|
Na wiadukcie pociąg do Czeremchowej Tryby, niżej pociąg normalnotorowy z Suwałk do Wrocławia
29 lipca 2006
|
|
Pociąg specjalny do Czeremchowej Tryby w drodze przez miasto
29 lipca 2006
|
|
Pociąg specjalny do Czeremchowej Tryby na leśnym przejździe w km 4.000
29 lipca 2006
|
|
Pociąg specjalny w drodze do przystanku Czeremchowa Tryba
29 lipca 2006
|
|
Pociąg specjalny w drodze do przystanku Czeremchowa Tryba
29 lipca 2006
|
|
Pociąg specjalny w drodze do przystanku Czeremchowa Tryba
29 lipca 2006
|
|
Pociąg specjalny w drodze do przystanku Czeremchowa Tryba
29 lipca 2006
|
|
Ostatnie metry zachowanego szlaku za składnicą drewna w Kopnej Górze
19 sierpnia 2006
|
|
Ostatnie metry zachowanego szlaku za składnicą drewna w Kopnej Górze
19 sierpnia 2006
|
|
Ostatnie metry zachowanego szlaku za składnicą drewna w Kopnej Górze
19 sierpnia 2006
|
|
Trójkąt w km 10 linii Czarna Białostocka - Waliły
19 sierpnia 2006
|
|
Wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
20 sierpnia 2006
|
|
Wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka w Czarnej Białostockiej
20 sierpnia 2006
|
|
Platformy na terenie lokomotywowni w Czarnej Białostockiej
4 maja 2007
|
|
Manewry na terenie lokomotywowni
4 maja 2007
|
|
Manewry w pobliżu przystanku Czarna Białostocka OKL
4 maja 2007
|
|
Pociąg techniczny w Czarnej Białostockiej
5 maja 2007
|
|
Miejsce odgałęzienia zlikwidowanej bocznicy do żwirowni w km 4.200
5 maja 2007
|
|
km 4.400 linii Czarna Białostocka - Kopna Góra
5 maja 2007
|
|
km 5.900 linii Czarna Białostocka - Kopna Góra
5 maja 2007
|
|
Przejazd w km 6.600
5 maja 2007
|
|
km 7.400 linii Czarna Białostocka - Kopna Góra
5 maja 2007
|
|
Pierwszy od zamknięcia linii w 1993 roku pociąg, który dojechał do km 8.100 linii Czarna Białostocka - Kopna Góra
5 maja 2007
|
|
Starotorze linii Jałówka - Czołnowo
15 lipca 2007
|
|
Starotorze linii Jałówka - Czołnowo
15 lipca 2007
|
|
Wiadukt nad starotorzem linii Czarna Białostocka - Romanówka nieopodal miejscowości Lebiedzin
16 lipca 2007
|
|
Most na rzece Sokołda nieopodal miejscowości Międzyrzecze
17 lipca 2007
|
|
Most na rzece Sokołda nieopodal miejscowości Międzyrzecze
17 lipca 2007
|
|
Most na rzece Słoja w miejscowości Nowe Trzciano
17 lipca 2007
|
|
Obecny przystanek Czarna Białostocka OKL
19 lipca 2007
|
|
Szlak w kierunku Kopnej Góry, widoczny zdekompletowany rozjazd pętli torowej umożliwiającej bezpośrednią jazdę w kierunku Knyszyna i Katrynki
19 lipca 2007
|
|
Wls40-402 (po lewej) i Wls40-837 przed lokomotywownią
20 lipca 2007
|
|
Pociąg techniczny wracając do OKLu wjeżdża na wiadukt nad normalnotorową linią Białystok - Sokółka
22 sierpnia 2007
|
|
Manewry na terenie lokomotywowni
22 sierpnia 2007
|
|
Postój na przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Postój na przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Torowisko w okolicach przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Torowisko w okolicach przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Torowisko w okolicach przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Postój na przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Torowisko w okolicach przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Torowisko w okolicach przystanku Czeremchowa Tryba
30 września 2007
|
|
Tabor na terenie lokomotywowni
30 września 2007
|
|
Teren lokomotywowni w Czarnej Białostockiej
30 września 2007
|